Experience

Knowit Experience utvikler den sterke opplevelsen i møtet mellom bruker og merkevare. Vi som jobber her er sultne på å lære og liker å dele kompetansen vår – både med kolleger og omverdenen.

Emne: digital-markedsføring

Digital markedsføring

Video i markedsføring

Bruk av video i markedsføring er ikke noe nytt, men nå tar det av for fullt i de digitale kanalene. De aller fleste av oss forventer nå i mye større grad at annonsene som dukker opp på Facebook, Instagram, LinkedIn eller nettaviser, er videoer. Og da er vi som markedsførere nødt til å levere.


Digital markedsføring

Hvor går grensen for deling av brukerdata?


Om du har vært på Internett i det siste kan du umulig ha unngått Facebook-skandalen, hvor brukerdata ble delt med firma og personer som ikke burde fått tilgang. Men hvordan fungerer egentlig data og hva er problemet med Facebook?


Digital markedsføring

Hvorfor alle burde teste Google Data Studio

Jeg begynner blogginnlegget med vår tids største klisje: Vi lever i en kompleks og sammensatt verden. Men i denne sammenhengen er klisjeen ytterst relevant. Behovet for kontroll, innsikt og overblikk over store datamengder melder seg oftere og oftere. Forventningen om umiddelbar tilgang til data som sier noe om resultatene til en organisasjon er evig til stede, gjerne fremstilt på en visuelt stimulerende måte. Og en av de aller mest effektive måtene å møte denne forventningen på, er å lage dashboards. Vårt valgte verktøy er Google Data Studio.


Abonner på vårt nyhetsbrev