Experience

Knowit Experience utvikler den sterke opplevelsen i møtet mellom bruker og merkevare. Vi som jobber her er sultne på å lære og liker å dele kompetansen vår – både med kolleger og omverdenen.

Emne: tjenestedesign

TJENESTEDESIGN, MANAGEMENT, INKLUDERANDE KULTUR

En oppfordring om mangfold

På en liten øy, blant sauer og kunst har Jessica sitt hjemmekontor.

Jessica har skrevet masteroppgave og holdt innlegg om mangfold. Vi i Knowit ber henne dele sine tanker om temaet.


KUNDEREISE, TJENESTEDESIGN

Nasjonalmuseets digitale kundereise

Digitale tjenester for Nordens største kunstmuseum, og nyttige tips for de som ønsker å ta fatt på egne kundereiser.


UX, TJENESTEDESIGN

Pasientreiser som verktøy, kulinarisk kreftbehandling og annen spennende helseinnovasjon

Tidligere i oktober deltok vi på Service Design Days i Barcelona for å få faglig påfyll om tjenestedesign, og jeg vil dele noe av det vi lærte i forhold til innovasjon rundt helsetjenester. Foredragene omhandlet blant annet pasientreiser som verktøy, kulinarisk kreftbehandling og om hvordan man omfavner konflikt.


Abonner på vårt nyhetsbrev